Tuesday 14 November 2017

Pengalaman Jutawan Forex Yang


Selamat Datang Assalammualaikum dan Selamat Datang ke Blog Jutawan Forex Blog Jutawan Forex ini Saya bangunkan dengan matlamat untuk menyediakan satu platfom untuk sesiapa sahaja mempelajari Forex dalam BahasaMelayu (Saya Lebih suka menggunakan istilah BahasaMelayu daripada Bahasa Malaysia kerana adalah jelas majoriti Yang menggunakan bahasa ini ialah orang Melayu dan asal usul bahasa ini ialah bahasa orang Melayu. Fullstop) Memang terdapat banyak sumber berkenaan Forex di Internet. Tetapi hampir 99 Nya adalah dalam bahasa Inggeris dan juga bahasa-bahasa gelegen. Peratus orang Melayu Yang sudah mahir berbahasa Inggeris sudah meningkat, tetapi masih terdapat Mereka Yang Lebih Selesa untuk belajar Forex dalam BahasaMelayu, maka Blog Jutawan Forex inilah Tempat untuk Mereka. Walaubagaimana pun, Saya tidak Akan menggunakan BahasaMelayu 100 dalam Blog ini kerana terdapat beberapa istilah dalam Dagangan Forex Yang terpaksa Saya kekalkan dalam bahasa Inggeris untuk mengelakkan kekeliruan kepada pembaca. Dengan kesedaran bahawa masih Ramai lagi di kalangan orang Melayu masih hidup di Abs kemiskinan atau hanya cukup-cukup makan, maka Saya harap, laman Blog Jutawan Forex ini Akan Menjadi satu Titik permulaan dalam melahirkan Lebih Ramai orang melayu Yang mempunyai pendapatan Lebih daripada cukup makan dan Jauh daripada tahap kemiskinan. Saya tidak menuuruh atau menggalakkan und ein berhenti kerja dan berdagang Forex sepenuh masa. Anda boleh teruskan kerja undeinem dan jadikan Forex ini sebagai satu sumber pendapatan sampingan kepada undeinem. Anda Harus ingat, 8221 FOREX bukanlah satu pelaburan Yang mudah8221, kalau FOREX ini mudah, sudah Pasti sudah Ramai Yang Menjadi jutawan dengan hanya berdagang dalam Forex. 822190 8211 95 pelabur biasabaru dalam Forex mengalami kerugian dan hanya 5 8211 10 sahaja Yang berjaya mendapat keuntungan8221 (FOREX Trading - 95 von Novize Trader verlieren - Could You Win) Untuk berjaya dalam Dagangan Forex undeinem MESTI mempunyai kemahiran dalam bidang Forex itu sendiri, dalam Ertikata lain, MESTI BELAJAR ILMU FOREX. Itu saja tidak cukup undeinem juga Perlu praktikkan Secara DEMO atau PAPIERHANDELS Selama sekurang-kurangnya 1 bulan, sebaik-baiknya 3 bulan ke setahun Apakah itu sudah cukup untuk undeinem berjaya Belum tentu. Handel dengan duit DEMO (duit olok-olok) takkan sama bila und ein mula handel dengan menggunakan duit sendiri. Ini kemahiran yang paling utama, PERANG PSIKOLOGI. Halangan utama Ketika Mula berdagang Forex ialah undeinem Akan berperang dengan psikologi undeinem sendiri sehinggakan adakalanya undeinem membuat keputusan Yang salah Ketika membeli atau menjual atau Ketika OPEN dan SCHLIEßEN sesuatu POSITION. Jika anda, sudah belajar tentang FOREX, mahir menggunakan Indikator, mahir menganalisa carta pergerakan harga, mempunyai Handelsstrategie undeinem sendiri, berjaya membuat SEKURANG-KURANGNYA 70 keuntungan daripada Dagangan undeinem (semasa DEMOPAPER TRADING), dan undeinem Mampu mengawal psikologi undeinem Ketika Handel wang undeinem sendiri (echtes Geld). Maka insyaallah, kejayaan undeinem ialah 90-99. Lagi 10-1 Lagi 10 8211 1 ialah NASIB. Apa yang Blog Jutawan Melayu Akan tawarkan kepada undeinem Apa yang akan undeinem dapat daripada Blog ini adalah berupa segala ASAS FOREX, carta pergerakkan harga matawang, pegalaman Saya sendiri Ketika Mula berdagang dalam FOREX sehingga Sekarang, beberapa Indikatoren Yang Boleh undeinem Download dan gunakan untuk Handel FOREX ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Und der Hotelstil ist: Günstige. Dieses Hotel befindet sich im südwestlichen-Viertel von Perdagangan, Saya tidak akan mengenakan sebarang bayaran bagi setiap maklumat dan bahan yang anda boleh herunterladen daripada laman ini. Sema yang ada di sini adalah PERCUMA untuk unda. Namun begitu, undein harus ingat, segala maklumat dan pandangan saya dalam blog ini hanyalah sebagai panduan dan pandangan peribadi semata-mata. Keputusan untuk berdagang dalam FOREX adalah atas pilihan und ein sendiri. Pergerakan harga matawang adalah dipengaruhi oleh pelbagai faktor grundlegende seperti faktor ekonomi dan politik, bukan faktor teknikal semata-mata. Oleh itu und ein perlu berhati-hati ketika berdagang dalam FOREX. Saya dan Blog Jutawan Forex tidak akan bertanggungjawab di atas segala kerugischen Yang und Alami. Selamat ber FOREX dan semoga berjaya menjana pendapatan sampingan Yang AMAT lumayan. Pengalaman dan Kisah nyata ku Menjadi Meister Forex Trader Pengalaman dalam dunia investasi khususnya FOREX Saya pelajari kira - kira Pada bulan Juni 2010. Awalnya memang coba - COBA setelah baca - baca buku tentang FOREX di Gramedia (Cuma numpang baca parah deh). Kebetulan Waktu ke Gramedia Saya bersama Pacar (so süß) Ketika asyik membaca lagi serius Pacar ku berkata Apa maz itu pAlsu alias penipuan tapi Saya cuek bebek saja sampai - sampai dia Bosan nungguin Saya membaca hahaha. ). Memang sebelum Saya mengerti dan mengenal dunia FOREX Saya Lebih dulu mengenal PTC-PTR-PTS dan sebagainya, karena Katanya banyak orang yang dengan Bisnis itu Sukses (memang banyak Yang Sukses tapi Saya Kurang beruntung :() tanpa Saya Sadari ternyata untuk mendapatkan Dollar di PTC - PTR-PTS dan sebagainya itu sangat lama dan sangat menguras tenaga dan Emosi (Kajak Kuli saja hehehe) dan akhirnya saya tinggalkan. Setelah numpang baca di Gramedia (dank gramediam) saya mencoba untuk membuka Konto FOREX di Marketiva karena di Marketiva kita Akan mendapatkan Bonus sebesar 5 USD untuk Handel (suka yang gratis neh :)) Berbekal panduan yang sekilas saya baca saya pun ORDER POSISI sembarangan alias membabi Buta yang Penting Haupt, karena saya pikir kalau tidak KAUFEN pasti verkaufen. Karena pilihan transaksi di forex cuma dua yaitu KAUFEN atau VERKAUFEN mudah bukan. Dengan prinsip seperti esu ternyata saya mengalami VERLUST. (Untung gratis hehehe) Tapi Saya tidak pernah Patah semangat walaupun Telah mengalami VERLIEREN karena Saya yakin INVESTASI FOREX bukan sekedar investasi biasa. Saya kumpulkan semua refrensi Dari Internet dan saya pelajari tentang forex lebih dalam lagi. Setelah mendapat ilmu Yang sedikit aku pelajari, Saya berniat untuk membuka Konto Baru lagi di Marketiva Agar dapat Bonus lagi 5 USD dan melakukan Kaution sebesar 10 USD, tapi apa yang terjadi Konto saya di verboten karena mempunyai Lebih Dari satu Konto Marketiva. Setelah menghubungi CS ternyata saga di maafkan dan Konto sagena bisa dibuka (parah :)). Setekah Beres Saya bergegas membeli PCHP Modem smart (walaupun duitnya ngutang) kenapa Saya Berani berhutang ke teman Saya. ..................................... Ak ak ak ak. Ak ak. Semuanya lengkap PCHP ModemModal 15 USD tinggal mainnya saya pikir. Setelah Muley bermain ternyata semua tidak sesuai rencana alias GATOT (gagal gesamt) untuk mengakses TOOLS forex atau PLATFORM Marketiva dimana Tempat kita bertransaksi dibutuhkan koneksi Yang STABIL. Alhasil dengan sisa uang Yang ada Saya terpaksa bertransaksi di warnet lagi :( PC pun nganggur sampai berdebu Lama bermain modal Saya Bertambah Menjadi 19 USD Dari 15 USD Wah semangat rasanya tapi itu tidak bertahan Lama Ke esokan harinya Saya mendapatkan transaksi -... 11 USD karena Saya tidak menutup transaksi sewakutu transaksi di malam hari dan memang sengaja tidak Saya tutup karena pada Waktu itu Saya mengalami - 2 USD Saya pikir eman - eman jadi Saya biarkan Karena Saya Kurang berpengalaman akhirnya Saya tutup transaksi itu sampai -... 11 USD Setelah kejadian itu permainan forex ku sudah tidak sehat, bestellen posisi membabi Buta ditambah Hutang yang di tagih - tagih sama teman (paraaaah) dan saya mengalami kegagalan ke dua kalinya dengan beban Hutang dan ditambah ORANG TUA ku selalu meMARAHI saya setiap hari karena saya Tidak BEKERJA alias PENGANGGURAN dan lagi aku di OLOK - OLOK sama. (Sensor) seraya berkata ngapain kamu mainkerja di warnet karena belum tentu bisa di cairkan uangnya (menyedihkan vorgestellten Projekt. Hiks ) Tapi saya tidak pernah meninggalkan shalat als menghadapi OLOKan dengan senyuman emmmuach. (So ​​süß) Berpikir benda berharga Saya tinggal PCHPRp.50.000 (Wah. Lengkap banget hahaha.) Pikiran Muley jernih dan tertuju Pada HP Smart ku Yang gratis Internet Selama tiga bulan. Bemerkungen Email Saya pikir cari TEMAN SEBANYAK - BANYAAAAKNYA. Dalam bidang für melalui FACEBOOKS. Wah. ternyata banyak sekali, akhirnya Saya Anfrage Freund semua Yang ada Dari Gruppe forex satu ke Gruppe Yang Verschiedenes (ampek mau Putus neh jari) Alhasil Saya menemukan teman Yang baaaaik hatinya namanya. (Panggil saja bunga wahahaha. Kajak Berita pemerkosaan saja, asthaugfirullah) Dari ilmu teori - teori Yang Saya pelajari setelah mengalami kegagalan Yang ke dua. Saya tanyakan semua unek - unek Saya Yang Telah Saya pelajari tentang forex dan temaan Baru ku menjawab semua pertanyaanku dan sekecil apapun pertanyaanku. Lama Saling kenal di facebook sampai - sampai Saya curhat kalau Saya VERLIEREN dan mempunyai Hutang serta PENGANGGURAN (Wah. Parah neh Saya) Dengan kejadian yang aku alami akhirnya dia membantu Saya dan sayapun Pergi merantu ke pulau sebrang dengan uang Rp. 800,000 Yang dia Transfer ke rekeningku untuk mengunjunginya sekaligus Belajar dan BEKERJA karena kebetulan dia mempunyai nasabah Investor Devisen. Nein disanalah aku belajar tentang FOREX sampai Saya Menjadi bisa dan tau tentang arah pergerakan Markt dan sebagainya.

No comments:

Post a Comment